Inimioare, roz, dragoste fulgeratoare

Asteptarile mi-au fost infirmate de situatia de la “fata locului”. Nici priviri dubioase, nici oameni excesiv de “lipiciosi”, desi ca sa fiu sincera, am ajuns mai devreme cu vreo 15 minute de inceperea concertului, mi-am ocupat locul si nu prea m-am uitat in spate decat sa vad daca sala e plina si daca poate sa cante muzica.

Deci, la concert nimic suparator . Pe strada insa eternii giboni tristi si singuri cu aceleasi replici uzitate. Dar sa-i inteleg, sa am mila si consideratie! O seara minunata asigurata de o trupa incredibila, cu melodii incantatoare!

si multe dulcegarii :) . Cam asa as traduce si sintetiza eu ziua de astazi. Zi in care ne amintim brusc dragostea pe care o purtam celui/celei de langa noi si ne purtam ireprosabil pana …maine. Cand revin si reprosurile si supararile si micile isterii aparute din orice. Conteaza ca astazi suntem minunati si ne aratam sentimentele pure si nepatate.

Povesteam cu cineva de ce sunt impotriva acestei zilei si evident, pana sa vina raspunsul din partea mea, am primit si justificarea din partea interlocutorului: “pentru ca nu ai prieten”! Daca am sau nu, acesta nu este argumentul si nici motivul pentru care nu imi place ziua! Nu imi place din cauza epatarii care depaseste cotele firesti, din cauza existentei unei zile similare in Romania, dar ni se pare mai “cool” sau mai “sexy” sa o imprumutam de la altii. Ma uitam de multe ori la cuplurile care ma sfidau prin fericirea lor exaltata si prin perfectiunea atinsa in doi. Si ma uitam si zambeam fortat: exact cei care simt nevoia asta, de a arata tuturor ce si cat si cum simt, sunt exact acele cupluri care nu ma inspira, nu ies cu nimic in evidenta, nu sunt pe gustul meu si nici nu mi se pare ca au ceva-ul ala care sa imi starneasca invidia.

In acest context, in cateva ore, ma pregatesc de un experiment. Anca a scris de un alt tip de experiment. La mine e si experiment e si provocare :) . Imaginati-va: concert Directia 5, de Ziua Indragostitilor, afis cu inimioare, lume indragostita si eu, mica si singura in gura lupilor. Astept sa vad cate priviri pline de mila atrag :) )! Caci nu exista ganduri atenuante: prietenul ei e departe, nu ii place trupa, nu a putut sa vina sau ma rog, alte astfel de argumente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu